Rabu, 10 April 2013

Wishlist once I gt married

Annyeonghaseyo !

Holla everyone. .. =) since yesterday anna rasa happy n cant stop smiling. . Smpaikan smua org tgur anna.. what happen to u anna ? Hahha.. anna tringt apa yg my future husband ckap smalam.. hahaha.. its funny actually. . ^_^ well anna ada wishlist yg anna nak buat if we already gt married .... 

1. The first morning ! Prepare him a sweet bfast =) and a kiss on his forehead every morning ! ^_^ 
2. Before pergi kerja.. have to salam dia dulu.. =) ♥
3. Sediakan apa shaja makanan yg dia nak wlaupun xtau nk masak that dish..have to learn it ! 
4. Treat him nicely ♥ 
5. I love to do this kerja rumah-basuh baju dia.. iron kan.. and most important thing is anna
kena belajar how to ikat tali leher since dh lama sgt tgglkan skolah ..dh xingt dah... hehe
6. Pergi beli brang2 untk rumah xkira la utk masak ke furniture ke together with him... 
7. I want to be a good wife for him ♥♥ 

How I wish .... ^_^  dear my future husband. ... I love u so much... =) 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...